Pressemeddelelser

Danmarks første bog om Facebook annoncering lanceret

Annoncering på Facebook har været tilgængeligt i mere end 5 år.

I den periode har mediet vokset sig stort og er nu en af de mest spændende platforme for danske virksomheder at nå både nye og eksisterende kunder på.

Netop det høje tempo har betydet, at ingen har forsøgt sig med at skrive en bog om emnet - indtil nu. Halfdan Timm, Partner og Head of SEO & Social hos bureauet Obsidian Digital, har med bogen om Facebook annoncering skrevet over 200 sider alene om annoncering.

"Du lærer ikke hvordan, du skaffer flere "Likes" til din side og hvonår du skal poste dine almindelige opslag, men om hvordan du skaber salg og tilmeldinger" forklarer han.

Bogen er udset en årlig opdatering med nye funktioner og ændringer, men er per skrivende stund, efteråret 2016, 100 % tidssvarende.

Bogen sælges alene som e-bog og downloades direkte af køber efter køb, da Halfdan Timm som forfatter ikke ønsker at sidde fast med en række ikke-solgte fysiske kopier i en gammel version efter et år.

"Jeg tror på at danske virksomheder har et stort potentiale for at nå længere ud med deres budskaber, hvis de bare kender til de rigtige budskaber, og det skal bogen hjælpe dem med  indfri" fortæller han om ambitionen med at skrive bogen til at starte med.

Læs mere: FBAnnoncering.dk

Halfdan Timm ApS

Øster Alle 56

2100 København Ø

c/o Obsidian Digital ApS

CVR: 34902127

Please follow and like us:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *